woensdag 5 juni 2013

nog 91 mijl naar mount conception

Dag 4; ik kom net uit mijn kooitje en het valt dan niet mee om eens een leuk stukje tekst te maken over wat we aan het doen zijn. De slaap zit nog in mijn ogen, het liefst wil ik weer mijn kooi in maar over 20 minuten moet ik weer op wacht en de propagatie wordt slechter als ik het later ga verzenden. Dus ik doe mijn best, maar erg geinspireerd zal het niet zijn.
Gisteren hebben we het mysterie van de zwaluw beleefd. We hadden een zwaluw rond het schip die wilden landen, wat hem/haar ook gelukt is, we hebben haar naar binnen zien vliegen en daarna hadden we alleen nog maar piepjes. We hebben hem niet meer terug kunnen vinden. Het weer is goed, bewolkt dat wel dus vanacht weinig tot geen sterren en geen maan. We hebben lekker gegeten, een kip curry met zelf ingemaakte kip en appelmoes. We koken de rijst s'morgens 5 minuten en leggen hem dan voor de rest van de dag in bed, dan hebben we sávonds lekkere droge rijst. Als lunch hebben we tosti's met kaas en sambal en we ontbijten met Daan's muesli. S'nachts eten we ook van alles want we hebben een honger, ik heb het nu ontdekt; ik eet gewoon een blik kikkererwten op, lekker zoet en vullend. Veel beter dan de marsen die ik er eerst voor gebruikte.
Nu eerst ontbijten daarna douchen en dan moet ik weer 4 uur.

De propogatie was dus al te slecht om te kunnen versturen dus nu, 19.00 proberen we het nog een keer.